Dapatkan Semua Maklumat Pelancungan Kelantan Disini

Dapatkan Semua Maklumat Pelancungan Kelantan Disini
Cintalah Malaysia Love Malaysia

Thursday, April 22, 2010

Ekspedisi Motosikal 1Malaysia Kembara ke Bumi Suci

Abang Nik

Tahniah atas kejayaan Kelantan Bike Weeks baru baru ni. Saya percaya kejayaan ini atas kerja keras ahli ahli Kelantan bikers dan juga sokongan rakan rakan bikers yang lain. Saya percaya tahun hadapan akan lebih meriah lagi insyallah.

Untuk pengetahuan semua , saya di Israq Adventure sekarang tengah sibuk untuk membuat persiapan terakhir bagi menjalankan Ekspedisi 1Malaysia Kembara Ke Bumi Suci 2010 yang akan bertolak pada 15hb Mei Di Putrajaya.
Kami akan melalui 11 buah negara dan 11 bikers akan menyahut cabaran untuk ke Mekah dengan motosikal.

Sokongan anda semua amat di alu alukan. Sila lawat www.israqadventure.com atau facebook saya azman.baharuddin@gmail.com

Dalam perjalanan saya akan update mengenai pengembaraan ini insyallah.

Sokongan anda di alukan

Sekian Terima Kasih

Azman Baharuddin
www.israqadventure.com


Comment dari Pengerusi Kelantan Bikers:
Tahniah kami ucapkan kepada semua bikers yang mengambil bahagian.
Kalau ada masa lapang malam ini atau esok, Abang Nik nak belaja makan di Kopitiam kepada 11 bikers ini - sila bagitahu saya