Dapatkan Semua Maklumat Pelancungan Kelantan Disini

Dapatkan Semua Maklumat Pelancungan Kelantan Disini
Cintalah Malaysia Love Malaysia

Sunday, March 7, 2010

5 hb March 2010 KBW Promosi - Road Show di Pantai Genting Tumpat.



Pantai Genting Tumpat: 5 march 2010


Seramai 70 Kelantan Bikers dari semua Kelab Motosikal Besar di kelantan mengambil bahagian dalam Road Show - Promosi Kelantan Bike Week yang diadakan di Dataran Pantai Genting, Tumpat, Kelantan.

Pada hari terseut seramai 32 orang baru telah mendaftar untuk menyertai event KBW yang akan diadakan pada 3, 4 April nanti.
Sehingga hari ini seramai 120 bikers dari Kelantan telah pun mendaftar untuk menyertai program tersebut.

Hanya 100 lagi biker akan mendaftar dalam minggu ini - Syabas, kelantan Bikers.

Setiap hari kita menerima panggilan dari seluroh negara yang memberitahu mereka akan datang. Hari ini kita menrima 2 panggilan dari dua group motosikal berasingan dari Singapura, satu dari brother Hery dari Melaka, Haji Rok dari JB, Amy dari Jay Bee Bikers, 1 panggilan dari Kedah dan satu dari Perak.

Setakat ini tidak kurang dari 30 panggilan telah diterima sama ada dari group besar yang akan membawa 50 biji motor dan juga group kecil yang akan datang bersama 6 riders. Kita juga difahamkan 'Klassik Riders' dari Melaka akan turut serta dalam program kita. Syabas !!

12 March 20010 Road Shoe ke Pantai Bachok Jam 5 - 7 petang. Semua kel Bikers yang belum daftar, sila datang ke Pantai Irama Bachok. Jumaat 12 march nanti
Jumpa anda di Bachok !